Saturday 23 April 2011

Cerita Seharian ...

Semalam , texting si Capital Y lagi semasa membuat kerja kursus SENI yang tak gune lagi membazir duit di Sierra Perdana ...
Tiba² si Dia call .. and said "you , you kat mana ? nnti kalau dah sampai rumah , Call i balik .  Ada hal sikit " .
Aku punye la pelik , tak pernah² dia nak call aku , tetiba call .. Selalunye text je .. 
Hati aku dpt merasakan yang dia tu ade masalah ... Tulisan dia pun mcm tak de mood ,
Aku call lah dia sekali , muncul lah kat screen "WAITING" . Agak rasa JELOUSE la time tu kn :P


Texting punye texting . Die stopped reply .. So aku pun Call lah dia bertubi-tubi .. Tak angkat . And then Kaka Twin dia yang angkat , mengatakan si Capital Y dah tido ..
Aku punya lah lega setelah dapat tahu si Dia ni okey dan tenang diulik mimpi .. =)


Pada 10.25 Aku terima panggilan , si Capital H ajak pergi Bandar jalan2 lepak ..
Dengan lajunye , aku tros siap² , dan Capital H amik aku kt rumah .
Agak cerianya bila dah lama  tak Lepak tengah2 malam knn ? lagi² kt bandar .. HAHA :P


Seterusnye , kite org jalan² kat Bazar Karat , tiba² terserempak dengan Capital N yg pernah pergi Camping bersama² 10' . Followed her pusing² . Time pusing² tu lah nampak AutoShow kt tengah² Jalan raya ...
aku dengan Capital H pun pergi kesana meninggalkan Capital N .
Rupa²nya , Polis Diraja Malaysia buat roadblock . Patut la ramai yang menyaksikannye . Hahaa :P
Aku turut serta , Memang best lah tengok dorang kene tahan .. Padahal member aku ni dah Cuak , no plate n lesen tak de . Kah3 !!


Akhirnye bergerak ke Skudai Kiri bercadang untuk balik ke rumah ... Tiba-tiba Capital H terima panggilan , Awek no 10 dia Ajak jumpa , baru balik keje la katakan .. 
So Lokasi berakhir di The Zone , Stulang Laut . Sepanjang perjalanan , dpt melihat sebilangan individu yang melepak di Tebing laut bersama kekasih hati masing² (agak jeles ta pena mcm tu) hahaha !


Jam menunjukkan pada pukul 2 Pagi . Setiba di The Zone kami ke lokasi awek Capital H ni ...
Aku tengok diaorang ni macam budak kecik , Main tarik² Pipi , Cubit² , Bunyikan jari n Ketuk perut =.="
Aku melayan FB kt Phone aku .. So buat bodo je lah , lantak dorang nak buat ape .. 
Akhirnye terlihat dua org gila yang sedang bercakap antara satu sama lain .. Tapi siapa yang mendengar ? hahaha ! Sumpah berdekah gila kan ^^


Okey , Si awek dia ni pun bapak dia dah sampai , Masa untuk bergerak ...
Start motor , terus menghala ke Timur ... Setiba sampai Taman Rinting , Singgah la kat Kamal .. 
Terserempak lah dengan member die , So lepak² kejap .
Masing² dah kuyu mata , So kita orang blaa dr Kamal curry House .
Tiba dirumah pada pukul 3.30 Pagi . Best gila kan ? :P


Tido kul 4 pagi , Bangun pukul 8 Pagi . Fuhh , Betul² pelajar cemerlang nihh .. HAHAA ! *Geli hati


Baiklah , Banyak kerja nak buat pagi² ni , So . Bye² dan S A L A M :)