Wednesday 18 May 2011

Kenape dengan dia ? =\

Seharian tak Text , Tak angkat call .
Its okey kalau ta reply Text knn , at least aku call , angkat lahh .
Nampak la sangat kau tu menghindar kan diri daripada aku .


Kenape kau macam ni ? Ape lagi salah aku kat kau ?
Aku tak paham la,  Tolong la bagi tahu supaya aku dapat Tebus kesalahan aku knn ? Hummm =\
Harini aku bosan sangat , Tak text kau , Ta dapat dengar suara kau .
Aku dah macam hilang pedoman , Nasib baik la si Atul tu ade boleh lepak-lepak dengan dia , Gelak ketawa macam orang gila .
Tapi bile tibe kat rumah , Mood aku masih same , Tiada yang berubah ..


"Hujan Kelmarin" pun masih kau tak ungkas kat aku , Aku tahu kau cube sorokkan daripada aku dan "act like nothing happen" , Aduduhhh . Kenape ek ?
Ape yang aku buat selama ni semua Salah ke ?
Mungkin aku patut ubah diri aku , Daripada seorang yang suka Melayan menjadi seorang yang Serius dan Kurang berkata-kata .










Kekadang tu aku rasa macam Hidup tanpa Makna , Tapi hakikatnye aku buat semua untuk kau ..
Arghh , kekadang sampai pening kepala aku memikirkan nye ,
Eh , Salah ke ape yang aku buat ni ek ?
Mungkin kau fikir aku main-main kan kau ?


Kau tahu kenape aku tak cerita pasal "TuuttT" tu kat kau ?
Sebab aku tak nak ingat lagi pasal dia , Dia dah pun aku BLOCK , REJECT , LUDAH .
Kau sendiri paham laa .


Aku tak patut ikut Perasan dan Hati sendiri kn ?
Bak kata Leader aku , Ikot perasaan jadi Panasaran , Ikot Hati jumpa jalan mati .
Sepatutnye ikot Akal yang SUCI daripada Pengaruh syaitan = Pemikiran yang positif dan Maju ke depan .


Sekarang aku perlu Usaha untuk Tarik kau daripada terpengaruh daripada bisikan .
Aku berserah bulat-bulat kepadaMu .
Sesungguhnya Kau maha melihat dan mengetahui .


Aku sayang kan Kau TAHU ? ='(