Wednesday 20 July 2011

Cara saya :)

Hey Awak ,
Jangan pelik kalau saya berubah dengan cara mendadak ..
Saya memang suka buat parangai macam ni , Bagi saya COMEL ..
Saya peduli ape ? Mungkin kita ta macam dulu , Tapi MEMORI yang awk beri akan sy simpan untuk kenangan kita ...
Awak .. Sy sentiasa memerhatikan awak , Kalau saya dah tak Seberape nak tegur atau Text awk , Awak jgn marah / Terasa tauu ? Sebab saya ikut kata awak ...
Banyak sungguh halangan kn ?
Saya tahuu , Saya sanggup menghadapi halangan itu ... Tapi awak ? , Kerana saya diajar ,
KITA HARUS MENGHADAPI HALANGAN ITU , SESUSAH HALANGAN ITU HILANG / REBAH , KITA AKAN MERAIH KEBAHAGIAAN .. Umpama Peribahasa "Ada udang disebalik batu" . Pada pendapat saya , Kita harus mengalihkan Batu untuk melihat Udang itu .. Jadi , PahamII jelahh .
Sudah 3 Tahun ilmu didada telah sy simpan bersama Ahli persatuan saya ..
MacamII yang saya belajar , Dan dapat membuktikan apa yang dikatakan / diajar oleh sy sendiri .
Saya bersyukur , Tanpa mereka , Siapalah saya ..


Mungkin saya ta dapat nak terima keadaan sebegini , tapi saya akan ikut kehendak awak ..
Awak , sy tahu Perasaan hati awk macam mane , tapi saya tak boleh tahan dengan keadaan ini . Kenape macam ni ? Kenape dulu awak buat saya macam ni ? kalau benda tu tak jadi , Kita tetap lagi bersama .
Dan halanganII ini tidak akan Muncul didepan kami . Tapi saya Redha ..
Seumpama Peribahasa yang sy bagi tadi .. Ape yang perlu dibuat adalah Bersabar dan menanti Habuan yang akan datang ....


Orang kata , Jangan selalu rendah diri . Tapi bila Dengan orang , Saya selalu rendah diri awk , Sebab sy banyak kekurangan .. Tapi tiada siapa yang tahu kecuali orang yang berkenaan ..
Awak nak tahu takk ? Saya suke baca Blog awak banyakII kali , Tapi awk da Delete . Ape kan daya . Hampa , Kecewa , Kecil hati pun ada . Tapi itu hak awak . Saya ta boleh nak buat ape ..


Awak , Saya selalu mengharapkan yang terbaik dari awak untuk diri kita .. Tapi macam awk ckp kt sy , jgn terlalu mengharap . Mungkin sebab saya terlalu mengharap la saya banyak kecewa kan ?
Saya nak ubah diri saya , Mungkin bukan seperti yang awak kenal ? Saya akui , Hati saya sangat lembut .. SemarahII saya , Hanya 10 Minit saja . Kalau ta marah tu , ta de perasaan kn ? :)


Okeylahh , Awak sendiri paham laa . Saya cuma ikut kehendak awak .
Salammm Alyana Bte Johari :)