Sunday, 28 August 2011

Hari Terakhir Berpuasa

Sudah sebulan kita berpuasa ..
Harini hari yang terakhir .
Masih lagi sempat untuk menunaikan Amalan kita .
Ustaz berkata , Dibulan Ramadhan , kalau kita lakukan kerja amal ,
Pahala akan di kali kan tujuh (x7) 
Maka rebutlah peluang ini . 

Setelah pelbagai halangan dan rintangan ,
Insan yang datang dan pergi dlm hidup aku .
Aku dapat merasakan Siksanye kepemergian Ramadhan .
Sebab malamII bulan Ramadhan buat aku banyak terfikir kenangan dan apa yang telah diajar .
Aku memang lemah dalam segala macam .

Aku mengangkat tangan bersyukur kepadaMu Ya Hayyum Ya qoyyum , Ya zaljalali walikramm 





Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Inside & Out dari Saya
Aku tahu dah banyak aku buat kat korang .
Ada yang kene kutuk je tiapII hari dengan aku .
Niat aku cuma nak buat korang ketawa walaupun korang hati panas .
Lepas ni aku dah tak ada lagi dahh . Harap korang pun faham .
Terima kasih Kawan :)